Triforceh Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Till att börja med, Om nån mod eller någon annan trycker att tråden är på fel ställe (Hittade ingen annan stans att ha den) så flytta den. Tänkte att vi kunde snacka lite om Nintendo SM, Era rekord, var ni ska kvala m.m Det kommer att vara 32 stycken kval runt om i Sverige. Spelen avslöjas imorrn ungefär klockan 13.00, Jag kommer kriva upp dom här. Mer info imorrn >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Oj, har det inte varit i år? Tänkte att det var innan sommarn. Men det måste varit 2004 då :). Tror inte jag kommer vara med om det kanske inte finns någon kvalning i min stad såklart ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 @Triforceh Jag hittar ingen info om detta på Nintendos hemsida... :huh: Aja, jag har bara försökt kvala in en gång, och det var förra året. I GBG, Frölunda, och det gick lite söpigt, men jag var en av de 15 bästa i kvalet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 @Draghon, Infon kommer imorrn som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Tävlingsspelen är klara, träningen kan starta! Kvalspel: Alternativ 1: Mario Kart Double Dash!!, Time Trials, Mario Circuit. Övrig information: Man kör båda gångerna efter varandra, bäst tid gäller. Alla karaktärer samt fordon är upplåsta och tillåtna att användas. Alternativ 2: Donkey Kong Jungle Beat, Orange Kingdom, Silver Snow Peak. Övrig information: Man spelar båda gångerna efter varandra. De tio bästa i varje spel går vidare till omgång 2. Omgång 2: Yoshi Touch & Go, Score Attack. Övrig information: Varje spelare har ett försök, de fyra som har bäst poäng går vidare. De fyra bästa går vidare till placeringsmatchen. Placeringsmatch: Super Smash Bros. Melee, VS, Stock 3, No items, Battlefield. Övrig information: Alla karaktärer är upplåsta och tillåtna att användas. De två bästa går vidare till final, trean och fyran slutar på respektive plats. Final: Pikmin 2, 2-P Battle, War Path. Övrig information: Vinst uppnås genom att ta fyra gula kulor, motståndarens egen kula eller genom att motståndarens Pikmins dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 :P Synd att de inte hade Mercenaries mini spelet från Resident Evil 4 som tävlingsspel :/.. Ställer nog inte upp, men ni som gör det, skicka gärna in bilder / filmer sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Tusan också jag suger på MKDD måste börja träna !!! Ska tävla i stockholm om det finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Flämt! Typ bara spel man inte har ;D. skulle bara fatta något av melee och mario kart: DD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag också men donkey kong spel suger jag på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Fatosh: Det kommer vara typ 4 kval i Stockholm. Ganska bra spel tycker jag, men Pikmin2 i final känns sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Det skulle ju vart Star Wars Republic Commando :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Suck, jag har inte eller är inte bra på de spelen ju... aja deltar för skojs skull iaf. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.