Trasheye Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 jag tycker verkligen inte om styrningen i spelet....det går knappt styra skjuta osv.....försöker ändra men blir inte bättre....finns det någon mer som inte gillar styrningen lr vet hur man förbättrar den......hoppas dom fixar mer allternativ till killzone 2 sedan....som blir det lättare att spela för alla.... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 de e väl inge fel på styrningen i KILLZONE det e ju as skön styrning! dt gäller bara att vämja sig. det gjorde jag! Nu tänker man ju inte änns på det! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 jo...sorry alla...men jag har alldrig gillat den styrningen men nu var jag ju tvungen o lära mig den... hehe....å nu går det ganska bra..men kan va lite knepigt ibland=) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jo det tog ett bra tag för mig med. var lite småförbannad i börja, men sen flött det på rätt bra. och innan jag visste ordet av hade jag klarat ut det. så kämpa på! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg