miniman Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 jag vill göra mina avatars så dom blir minder alltså så dom blir 12kb hur gör man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Spara dom i sämre kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) oo oki tack så mycket men den går ändå över jag spara i sämsta kvaliten Redigerat 31 Juli 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 vad sparar du i Paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 om det är photoshop du sparar i, ta save for web, välj gif och plocka bort färger tills den är tillräckligt liten. det är omöjligt att ha en gif bild som är 125x125 px och som är större än 12 kb i minsta gif kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 oki dpoki ska pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.