Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Mario Tennis är också bra på n64 som sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 man får ju inte göra såna här trådar!!! SLUTDISKUTERAT!!! Men herregud, var du inte med när admin tog bort den regeln? Isåfall kan jag säga dej att den är borta.. Zelda spelen tycker jag. mmm...han sa nåt om att man fick göra såna trådar om man motiverade varför man just valt det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag tycker att Mario-spelen är bäst, om det var så man skulle svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tycker att Mario-spelen är bäst, om det var så man skulle svara. men han skrev att man skulle skriva VARFÖR man tyckete det var bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag gillar Mario-figurerna helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 i mario kart eller i mario 64(bomberna, stenarna osv) och i mario kart menar jag bowser och peach....så du gillar alla Mario gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag menar alla gubbar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg