The Strangler Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Tjooosan, Jag har fasnat på MP 2 Kan någan hjälp mej så att jag kommer vidare, snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Det underlättar om du säger vad du är fastnat på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Det underlättar om du säger vad du är fastnat på.. Oops, my bad....:S Men jag är i Santunary Fortress ,eller vad det nu heter, och jag har fasnat i ett rum med 2 fyrbenta robotar, jag tror att man ska använda ECHO VISOR till att skjuta på 3 st TARGETS i taket så att man öppnar en dörr, men dörr-jävlen vägrar att öppnas, vad ska jag göra?! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) Du måste skjuta med annihilator beam. Om du inte har den är det någonting du har missat att göra förutsatt att det är ett ljudlås såklart. Redigerat 1 Augusti 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Du måste skjuta med annihilator beam. Om du inte har den är det någonting du har missat att göra förutsatt att det är ett ljudlås såklart. Man ska väll inte ha den i rummet "Main Research"?! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Du måste förklara lite tydligare. Var du är och så... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Du måste förklara lite tydligare. Var du är och så... <_< Jag är i rummet "Main Reasearch" lr hur f*n de stavas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariokart Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 näää... du behöver inte addinator beam(eller hur det nu stavas och du ska skjuta med Power Beam), och jag tycker att om det inte funkar att avkopla(eller hur det nu stavas) dom där "TARGETS" så kanske du ska tästa att skjuta på dom i en annan riktning. Jag fasnade också där. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg