Danne_Hawk Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) Hej! Det finns säkert några som gillar Tekken här. Jag skulle vilja prata om Tekken story mode. Ungefär Heihachis historia och så. Ni vet när man klarar av story mode med nån kommer det ju en film. Sånt vill jag prata om i det här forumet fast ni kan ju skriva också om hur det är att spela tekken spelen och så. Här är några frågor. 1. Vilka Tekken spel har du spelat? 2. Vilka är dina 3 favorit tekken spel? 3. vilken är din favorit karaktär (karaktärer)? 4. Vilka Tekken spel har du? Mina svar: 1. Tekken 2, Tekken 3, Tekken 4, Tekken 5 och Tekken Tag Tournament. 2. 1. Tekken 5 2. Tekken 4. 3. Tekken 3. 3. King, Armor King,Yoshimitsu och Marshall Law (många favoriter) :D 4. Tekken 4,Tekken 5 och Tekken Tag Tournament. Redigerat 3 Augusti 2005 av Danne_Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag hara bara Tekken 1 men jag ska köpa Tekken 5 1.Tekken 1,Tekken 3 2.Tekken 1,Tekken 3 3.Lav 4.Tekken 1 Tekken 5 värkar vara snygt måste ha de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 1.Tekken Tag Tounament,Tekken 3,Tekken 4 2.Tekken Tag Tounament,Tekken 3,Tekken 4 3.Kuma,Eddie å Trä gubben från 3:an(kommer aldrig ihåg vad han heter) 4.Inget(Har haft 3:an å 4:an) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 1.Tekken 4 2.Tekken 4 (men tror nog att Tekken 5 är på en 1:a plats om jag skulle ha spelat det) 3.Paul Phionix, Jin och Yoshimitsu 4.Tekken 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) Några av er tycks ha spelat Tekken 3. Vad händer i Heihachis film efter man klarat story battle??? :huh: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Och vilka karaktärer finns det i Tekken 3? Redigerat 2 Augusti 2005 av Danne_Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg