moha9 Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 (redigerat) Jag är combat 44 och vill starta en clan där man har kul och hjälper varann. man måste vara lvl 40+ för att kunna joina. om ni joinar kan jag hjälpa er med en massa quester, jag har klarat alla utom dragon slayer.skriv gärna runescape namn. snälla joina min klan snälllla!!!!! :blink: :blink: Redigerat 2 Augusti 2005 av moha9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
moha9 Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag är combat 44 och vill starta en clan där man har kul och hjälper varann. man måste vara lvl 40+ och ha hitpoints 35+. de som joinar får 500gp om de går med in. om ni joinar kan jag hjälpa er med en massa quester, jag har klarat alla utom dragon slayer, där måste jag döda elvarg bara. clanen är NO MEMBER!!!skriv gärna runescape namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anti_king Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 SHUUU JAG HAR FLERA RS GUBBAR men den jag använder mest är greta_garn på lvl 52 skulle jag kunna joina med honom? min msn är anton_sho_olsson@hotmail.com :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tja jag skulle villja va med i clanen är lvl 54 och heter xandere900 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hedeankan Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag heter hedeankan combat lvl48 får jag va med please Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blingbling Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag vill vara med jag heter:gun man x10 hsn är på lvl49 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 ddet här är typ skrivet 2005 så jag tror att dom inte svarar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg