Kraver Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jag undrar om det finns något program så att man kan spela spel utan skiva. Det var så att jag fick låna ett spel av en kompis och fick ha det i en vecka och sen ville han ha tillbaka skivan. Så jag undrar om det finns något program som gör så att man kan spela spel utan skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 om du har spelet installerat så gör så här funkade för mig. bränn ner alla filer som du har installerat på en cd skiva så funkar det och gå in på cd skivan och klicka på start ikonen. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 måste man inte ha en stor skiva då som en dvd skiva typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 i vissa spel kan man välja att installera spelet på full. då behöver man ofta inte ha en cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.