waddis Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Hur gör man när man ska ladda ett sparat spel? För jag vet hur jag sparar men inte hur man laddar det sen när man startar det igen :( , så jag får börja om varje gång :P. Men om ni vet så skriv hur man gör. // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Har du minneskort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Svar:Ja // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Sparningarna kommer ju fram när man tryckt på start i början? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Om du kör på fil 1 och sparar och slår av, så går du bara in på fil 1 igen, så startar det där du sparade Redigerat 4 Augusti 2005 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg