Dark Ifrit Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 vad kostar användar grupper om betalar dem med pengar? Har inte hittat nått där de står... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 120kr för 6månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 120kr för 6månader Menar du att användargrupper kommer att försvinna någon gång? Men det får det ju kanske vara med poäng men om man betalar med riktiga pengar borde dom väl stanna kvar för alltid för 120 kr är inte så lätt att få tag i! :? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Vaffö får man inte ha den tills man inte vill ha den mera? JAG tycker de e lite dumt att betala 120 kr (typ 10-15€) för att ha en grupp i ett halvår...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 jag pröjsade det för min grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 120kr för 6månader Menar du att användargrupper kommer att försvinna någon gång? Men det får det ju kanske vara med poäng men om man betalar med riktiga pengar borde dom väl stanna kvar för alltid för 120 kr är inte så lätt att få tag i! :? Eller? Efter 6 månader om man betalar 120kr så får man betala det igen eller så får man betala med poäng (15000poäng för 3månader) för att den ska finnas kvar. Annars tas den bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 men m man betalar försent asså efter 2vekkor och 5dagar. får man den inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 men admin kan man betala året ut på direkten då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Man måste betala innan gruppens datum går ut om man vill förlänga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ok då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.