Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag har nyligen fått DBZ Budokai 3, och kommit ganska långt. Vad jag inte fattar hur man ska få är Dragon Arena Ticket. Denna ska antagligen låta en få spela i Dragon Arena, där man kan få vissa characters. Så, hur får man den? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag har nyligen fått DBZ Budokai 3, och kommit ganska långt. Vad jag inte fattar hur man ska få är Dragon Arena Ticket. Denna ska antagligen låta en få spela i Dragon Arena, där man kan få vissa characters. Så, hur får man den? :S man ska klara uub's story eller rettare sakt Dragon Unives men uub :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Tack! Har gjort det nu. Men nu har jag ännu ett problem. :) Jag har kollat lite på internet, och har fått reda på att man ska fightas med en gubbe som är level 20-40, och möta gubbar över sin egen level, så kommer Piccolo och avbryter. När man fightats mot honom så ska man få en Cell Jr. Jag är Goku level 30, och slogs med några level 40s. Men då kom Krillin, inte Piccolo. Vad är fel? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Vem som helst kan komma och "bryta" sig in. Det måste inte vara Piccolo! Och för att få Dragon Arena Ticket så ska man klara allas DU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag har Dragon Arena nu, men har ändå problem med att få Cell Junior charactern. Hjälp!? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Du får väl köra några matcher! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 du ska fortsätta spela tills poccolo bryter sig in!!! och man ska inte klara dragon universe med uub som zitroz sa man ska klara allas dragon universe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Okej, tack. Nu har jag några frågor till. :) 1. Hur får man Coolers Final Form? 2. Kan man få Friezas Space Ship? Om man kan det, hurå? 3. Hur får man Supreme Kai? 4. Hur får man SSJ4 Vegeta? 5. Till sist, hur får man Omega Shenron? Tacksam för alla svar jag kan få. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Okej, tack. Nu har jag några frågor till. :) 1. Hur får man Coolers Final Form? 2. Kan man få Friezas Space Ship? Om man kan det, hurå? 3. Hur får man Supreme Kai? 4. Hur får man SSJ4 Vegeta? 5. Till sist, hur får man Omega Shenron? Tacksam för alla svar jag kan få. :) 1: Coolers final form tror jag du ska köpa i item shop! 2: Jag vet inte riktigt va du menar med friezas space ship, men det måste ha nått med android frieza att göra. Jag har också frågat om det så du får snart reda på det! 3: supreme kai får du genom att spela genom gohans DU en andra gång. Men denna gången ska du efter att ha snackat med henne och yajirobi och sen slåts mot goten ok videl flygga till kami's lookout och mötta pocolo. Efter det ska du till bergen närra is ön och prata med vegeta. efter det ska du till den röda punkten och mötta dabura. När du är färdig med honom så säger gohan att han ska slås med majin vegeta istället för kid buu. Efter att ha slåt majin vegeta ska du till den största ön som ligger i mitten och leta efter supreme kai (TIPS: använd scouter search (R1)). När du snackat med honom så får du honom. Om du vill ha potara (kabitoshin) så ska du gå och mötta kid buu. Efter att ha dödat honom så ska du flygga vid kusterna och leta efter en litten ö med skog. Det kommer stå forest, gå in där. Där snackar du med kabitoshin och får honom!!! 4: du måste spela en andra gång i hans DU!!! Efter att ha dödat majin buu (den feta) så ska du flygga till muscle tower där snackar du med supreme kai. Efter det ska du gå och döda super buu både inne och ute. sen säger Goku till dig att gå och döda den onda energin. Innan du går till den röda pricken så ska du gå till öarna längst ner där vegeta kommer vara arg för att Goku gav honom en order! Efter det ska du till den röda pricken och möta Broly, vinn över honom. Efter det så ska du flygga tillbaka till ön där vegeta blev arg och snacka med bulma, hon säger att hon kan hjälpa dig att bli ssj 4. Nu ska du till West city för att hämta ssj 4 capsule'n. 5: När du har ssj 4 Goku så ska du göra allt tills du kommer till Broly. Näer du har vunnit över honom så ska du inte gå till den röda punkten utan till west city där goku och bulma snackar om en dragon radar. Nu ska du gå till den röda punkten och döda gotenks med hjälp av gogeta Fusion. Efter det ska du till den röda punkten där du träffar omega shenron. Ssj 4 vegeta kommer komma och ni kommer att Fuse till ssj 4 gogeta, den räcker bara i några sekunder. När du dödat omega shenron så får du omega shenron och ssj 4 gogeta capsule! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg