Gäst Beldur Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Mujo e du det lr? Kan säga att dem äger men e tråkiga. -.- Annars så säger jag Gnome warrior! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Human paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst! och till david_og LOL väx up det e ett spel hur gammal e du 11 eller :P mogna till lite du kan bli stämd för sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ne hunter är rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 min är orc-hunter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Human paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst! och till david_og LOL väx up det e ett spel hur gammal e du 11 eller :P mogna till lite du kan bli stämd för sånt Nu förolämpade du mig -.- Jag e ju 10! Men aja.. Tyvärr e alla inte lika seriösa. Aja tebax till ämnet! Ja hunter är väldigt rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 TAUREN DRUID FTW!!!!!! undead rogue e oxå cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 ne hunter är rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Själv tycker jag att blizzard misslyckats med NE hunter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Hunters e ganska roliga, speciellt me nya patchen.. Jag valde Troll men insåg sen att ja skulle startat en alliance istället. Nightelf hunters har sitt + med att dom kan "ambusha".. Shadowmelt och Aimed shot e ganska nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Dvärgar ;D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Gnome Warlock :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Human paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst! och till david_og LOL väx up det e ett spel hur gammal e du 11 eller :P mogna till lite du kan bli stämd för sånt Stämd för att ni suger , jag är 13 . därför spelar jag inte på gAy alliace sidan dom suger,alla som väljer dom har spån i huvudet . Tauren Warrior FTW Balzzer lvl 60 Tauren warrior Byson lvl 60 Tauren Hunter Gandie lvl 60 Orc Warlock Marcel lvl 56 Undead Rouge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg