Doed Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag fick veta någon stans att mafia 2 skulle komma under 2005, någon som vet något. mafia 1 är mitt solklara favoritspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) I don´t now. Testa med Google Redigerat 3 Augusti 2005 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Det har snackats en hel del om detta. Rockstar har dock legat lågt om information om en eventuell 2:a. Däremot så kommer EA Games släppa "The godfather" till PC & Xbox, som ser riktigt bra ut. Det är förstås i samma stil som Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Mafia? Det var ett tag sen. Själva spelet är ju skitroligt, dessvärre så räcker det att man kör ut med en bil utför en trottoar och den börjar genast hoppa rundor, rullar runt i luften, flyger iväg till nåt okänt land, sen dör man lite hastigt. Det blir ännu roligare om man spelar med en dator som inte klarar minimumkraven. Men visst, en tvåa skulle inte vara fel, dock vet jag inte något om det. Det dröjer alltid när det gäller Rockstar, men tillslut kommer dom på vad dom lovat. The Godfather, jomenvisst, Rallypacker. Gudfadern är det bästa nånsin, Paccino med bara tjugo jordsnurr fyllda, ränner runt och kallar sig själv för Mike. Scarface på spel kanske blir nästa mål.. ? Hoppas, hoppas, hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Det har som sagt pratats en hel del om ett eventuellt Mafia 2, ny huvudperson (inte så konstigt ;)), och så skulle det vara på 60-talet. Hur som helst kommer vi eller i alla fall jag köpa Mafia 2 OCH Gudfadern om båda kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Mellanmjölk Jag har läst om att scarface ska komma... Men man vet ju aldrig om dem ångrar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag hoppas att mafia 2 kommer! mafia 1 är ju skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag tror det var på pc-gamers releaselista jag läste att det skulle komma år 2005. Det skulle vara synd om dom hade spelet i 60-tal, det var ju nästan 30-talet som var de bästa med 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Ja, men rockstar menar på att en ny huvudperson ska börja sin karriär där Tomy dör.. "Han kanske har en son"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 mafia äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Ja, men rockstar menar på att en ny huvudperson ska börja sin karriär där Tomy dör.. "Han kanske har en son"... Jo, det kan stämma. spelet börjar säkert men en film om att sarah ( eller va hon hette) var gravid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 ja, om man tänker på vad som hände med henne i ettan så... När man tänker på det är det nästan självklart att det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.