Hoppa till innehåll

Vilken har bäst grafik Xbox eller PS2

Gäst Xray

Rekommendera inlägg

• Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men varför göra en sån här tråd när alla tycker olika och man tjatar om ett beslut? Det kommer alltid upp såna här trådar, men nu skriver jag det JAG tycker...

Jag tycker PLayStations grafik och tillgångar är jättebra, och även om Xbox är bättre på vissa saker så gillar jag PLayStation 2:s spelutbud mycket mer än Xbox... Grafiken på PlayStation 2 är helt underbar på vissa spel. Det går liksom inte att jämföra, det är olika från spel till spel liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox har bättre grafik PS2 .att sätta Final fantasyX(Jag har en trailer på det, jag vet hur det ser ut) bredvid halo är som att sätta Virtura fighter 3tb till dreamcast bredvid grötspelet tekken 2. Xboxen har bättre grafik än ps2:an men gamecube är lika snyggt som xbox om inte snyggare ibland. Kenschi skriver att man köper xbox om man vill se på film på den. Det är bara ren och skär lögn för xboxen går inte ens att se på film i grundutförandet. Det är För att den inte ska ses som något annat än en renodlad spelmaskin och inte meningslös multimedia miffo som Playstation2. Vill nån joina min hata PS2 klubb???????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...