Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Spelen e roligare på playstion 2. Finns ju inte Gta spelen o final fantasys spelen på playstiotn2 8) Men Halo borde komma till playstsion 2 eller hur :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Xbox!! men egentligen e ju gamecube bäst men det hör ju inte till det här forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 :? :? LOL :? :? Playstation 2 e ett måste om man gillar spel! X-box om man vill kolla på filmer eller ha bra grafik! :evil: Ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 KK vilka har X-box här :?: Jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 OK Jag har Ps Ps 2 8 bitars alla game boys super nintendo men inte det nya game boyet vad d nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 OK Jag har Ps Ps 2 8 bitars alla game boys super nintendo men inte det nya game boyet vad d nu heter Gameboy Advance SP, har typ allt, + någon okänd konsoll från något land vi köpte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 xbox har bättre den äger förut kala jag xbox tegel sten men jag spelade halo hos min kompis så började jag gilla det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Men varför göra en sån här tråd när alla tycker olika och man tjatar om ett beslut? Det kommer alltid upp såna här trådar, men nu skriver jag det JAG tycker... Jag tycker PLayStations grafik och tillgångar är jättebra, och även om Xbox är bättre på vissa saker så gillar jag PLayStation 2:s spelutbud mycket mer än Xbox... Grafiken på PlayStation 2 är helt underbar på vissa spel. Det går liksom inte att jämföra, det är olika från spel till spel liksom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajan!! Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 :arrow: :arrow: XBOX har bäst grafik :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag tycker båda har lika bra grafik.Skälv har jag Playstation2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Playstation 2 äger Xbox suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Xbox har bättre grafik PS2 .att sätta Final fantasyX(Jag har en trailer på det, jag vet hur det ser ut) bredvid halo är som att sätta Virtura fighter 3tb till dreamcast bredvid grötspelet tekken 2. Xboxen har bättre grafik än ps2:an men gamecube är lika snyggt som xbox om inte snyggare ibland. Kenschi skriver att man köper xbox om man vill se på film på den. Det är bara ren och skär lögn för xboxen går inte ens att se på film i grundutförandet. Det är För att den inte ska ses som något annat än en renodlad spelmaskin och inte meningslös multimedia miffo som Playstation2. Vill nån joina min hata PS2 klubb??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg