Gäst jocke2004 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 tar med en joddlare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Spifflor du får inte ta med en Toallet Jocke du får inte ta med en Trombon Orangekola du får inte ta med en Miniräknare Spirit du får inte ta med ett Gameboy Tomi du får ta med en Tennisboll Suppermario du får ta med Supermycket Tiokronor Jocke du får ta med en Joddlare Och jag Wishy får ta med allt jag har sagt.. Whisky, Wisp, Watten och WA-Data och nu tar jag med ett Webbkonto och det får jag.. Nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Jag gick runt i Töntgatan, två kvarter från min gata, och frågade alla töntar där (totalt 31 stycken) om de ville följa med vår fantastiska resa med alla (konstiga?) saker och över hälften ville så gärna följa med. Så jag tar med mig töntar (18 var det från början, men ett par kom på att de måste gifta sig så det blev 16 töntar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 jag tar med mej en computor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Jag tar med tandborstar för alla som inte kan kan med sig en! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 tack the heroin JAg tar med mig en Sony Ericsson k750i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 tårta att kalasa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag tar med hmm.... Wish Maker på en resa.. kan va bra att ha en wannabie!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jaa, du lär inte ha mycket bagage, W! Och så ska jag förstås ta med TV-spel (hela högen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Zvmapar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jaa, du lär inte ha mycket bagage, W! Och så ska jag förstås ta med TV-spel (hela högen) ja TV-spel är viktigt tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) jag tar med mej dumlekålor Redigerat 14 Januari 2006 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.