Worldofwarcraft Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Jag hade en Tauren lvl 5 å en undead lvl 10 och ett troll lvl 8 på argent dawn och nu helt plötsligt har servern försvunnit med gubbarna å allt nån som vet nåt ja kan göra? , Sen vill jag fråga vilken server spelar ni på å vilken ras , klass, namn . :P Själv spelar jag mest på min undead rouge på argent down den heter Matte :cool: Redigerat 4 Augusti 2005 av Worldofwarcraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag splar på min UNdead rogue lvl 16 på argent dawn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 (redigerat) Jag hade en Tauren lvl 5 å en undead lvl 10 och ett troll lvl 8 på argent dawn och nu helt plötsligt har servern försvunnit med gubbarna å allt nån som vet nåt ja kan göra? , Sen vill jag fråga vilken server spelar ni på å vilken ras , klass, namn . :P Själv spelar jag mest på min undead rouge på argent down den heter Matte :cool: Någon bugg eller sånt? Annars skriv ett brev till dom som "bestämmer" om spelet, eller vad det kallas :P Själv spelar jag med min Xerona, lvl 23(snart 24) :rolleyes: , alliance, human, warrior och kör på servern Stormreaver :D Redigerat 11 Maj 2006 av zeyona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 55 warrior på argent dawn. Servern kan ha varit nere, har hämt mig någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Lvl 53 Nightelf Rogue, De Maelstrom. Mitt account är "frozen", har haft den statusen i ungefär 3 månader. (Inte betalat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Lv 39, snart lv 40 på servern stormreaver. Race:Gnome Class:Warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 gnome rogue 33 1/2 lvl på twisting nether Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Kör mest på mazrigos, växlar mellan en 20ish nelf hunter och en 30isg gnome rogue. mycke spanjorer men eftersom jag kan spanska går det helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) serverna kanske bara var nere och då är det bara att kolla lite senare. och jag kör på The Venture CO har en lvl27 rouge:Sephirotc men ska nog satsa på min nya warrior lvl7 just nu:Croudo Redigerat 15 Juni 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 kör på Bronzebeard. lvl 60 orc warlock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Kör dunemaul tauren warrior lvl 58 -- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Orka gå Off-Topic, och btw så är det onödigt att riva upp en gammal tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg