The Strangler Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag vet ej om det är kul, men däremot så tror jag att Harvest moon är roligare Ok.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Me vad går harves moon ut på? Har inte riktigt fattat det... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Man ska sköta en bondgård tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Man ska sköta en bondgård tror jag Jaha.... Jag är lite efter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Bondgård---Värkar inte så kul tror jah.. Tycker oxå du ska spara till nya zelda lr mario party 7 lt nått.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Bondgård---Värkar inte så kul tror jah.. Tycker oxå du ska spara till nya zelda lr mario party 7 lt nått.. :) OK, när kommer zelda TLW ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Det kommer ut i Nowember Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ciffe_ Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Vilka spel tycker ni är köp värda till GC? Detta är de spelen som jag har: Metroid prime 1, 2 Zelda TWW, FSA, CE Star Fox Adventures, Assault SSBM MKDD Mario Power Tennis Soul Calibur II SSX 3 Call of Duty: Finest Hour Medal of Honor: Frontline (Har hört att Animal Crossing är kul, skriv lite plus och minus om det) Jag tycker du ska köpa Resident Evil 4...det äger!!!:D om du inte redan har det då;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Vilka spel tycker ni är köp värda till GC? Detta är de spelen som jag har: Metroid prime 1, 2 Zelda TWW, FSA, CE Star Fox Adventures, Assault SSBM MKDD Mario Power Tennis Soul Calibur II SSX 3 Call of Duty: Finest Hour Medal of Honor: Frontline (Har hört att Animal Crossing är kul, skriv lite plus och minus om det) OK... Vad ger du det på en skala från 1 till 10? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Du ska lungt köpa Tales of Symphonia! Du kommer inte att ångra dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Köp Tales of Symphonia!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Köp Tales of Symphonia!! har inte fattat va hanlar om, men berätta, jag är idel öra!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg