Gäst Skellington Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Det e ett rollspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Animal crossing är kul eftersom det finns så många saker o göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Köp Tales of Symphonia!! För det mästa ska man gå runt till olika tempel. Man ska klara alla templen så inte världen går under av mana brist! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 (redigerat) Zelda är det inge ide att du sparar till det kommer ut i April nästa år. spel jag tycker du ska köpa,beskrivning med: Beyond Good & Evil: Ätt äventyrspel kan man säga,enligt GR(gamereactor) är det som Zelda fast framtidsaktigt..Man är en tjej som ska spionera på ett företag och man ska ta kort på djur..jag tycker det är kul men det är ju jag..ett av världens mest underskattade spel.. Blood Omen 2: Man är en vampyr som heter kain..Har du spelat Soul Reaver spelen vet du nog vem det är och att han är vampyr säger väl allt..bra story, ganska medellångt spel.. Harvest Moon har jag bara testat på playstation..det är roligt..Man är en bonde tar hand om en bondgård,köper djur och så,det tar aldrig slut ett evighetsspel är det.. kommer jag på nåt mer spel säger jag till... Redigerat 22 Augusti 2005 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Harvest Moon verkar ganska tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Tycker att du ska köpa Tales of Symphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 (redigerat) Men köp...eller du kanske redan hadde det. Super mario sunshine är bra. Nej du hade inte det. Men köp det. Ps har bara det och TLOZ TWW Redigerat 25 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Är Super mario sunshine bra? Ska man köpa det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Är Super mario sunshine bra? Ska man köpa det? :unsure: JA har spelat de, tykker att dett är skit kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Är Super mario sunshine bra? Ska man köpa det? :unsure: Har köpt det nu. Tycker okså det är skit kul! :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Är Super mario sunshine bra? Ska man köpa det? :unsure: jupp, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Gillar du pokemon? Skulle inte tro det men iaf du gör det e Pokémon Colosseum ett klart val! Men nu går jag lite Offtopic e Super mario sunshine bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg