hannes98 Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) du ska köpa mario kart dubble dash!! :cool: :cool: :kung: :evil: Redigerat 25 September 2005 av hannes98 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Baten kaitos är ett bra spel köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Bra spel: Zelda spelen Metroid Prime spelen Resident Evil spelen F-Zero GX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Är Baten Kaitos som zelda eller? Har inte riktit fattat de :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 De tär typ som Zelda fast man kan ha magi är inte rikigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 baten kaitos är i princip som final fantasy köp det. det räcker grymt länge bästa spelet till gamecube ja någonsin kört. seiöst animal crossing vad kan det finnas för hand ling i nåt sånt zelda det går jag med på men inget mario dom flesta tröttnar man på inom 3-6 ggr man spelat. satsa på baten kaitos!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Man tröttnar inte fort på mario, det är riktiga kvalitets spel. Spel jag rekomenderar stort att INTE köpa: Baten Kaitos Final Fantasy Tales of Symphonia Animal Crossing Donkey Konga & Donkey Konga 2 Donkey Kong Jungle Beat Luigi's Mansion Golden Eye Rogue Agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Man tröttnar inte fort på mario, det är riktiga kvalitets spel. Spel jag rekomenderar stort att INTE köpa: Baten Kaitos Final Fantasy Tales of Symphonia Animal Crossing Donkey Konga & Donkey Konga 2 Donkey Kong Jungle Beat Luigi's Mansion Golden Eye Rogue Agent Men vilka REKOMENDERAR du då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Resident Evil 4 F-Zero GX Resident Evil Zero Mario Party 6 Mario Golf: Toadstool Tour De är riktigt grymma spel med hög klass. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 3 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Resident Evil 4 F-Zero GX Resident Evil Zero Mario Party 6 Mario Golf: Toadstool Tour De är riktigt grymma spel med hög klass. :P OK fett :D Vilket är ditt favorit speldå? är bara lite nyfiken... xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 jag har 3 riktiga favvo spel: Metroid Prime, Resident Evil 4 och F-Zero GX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 jag har 3 riktiga favvo spel: Metroid Prime, Resident Evil 4 och F-Zero GX OK, jag har spelat alla utom Resident Evil 4... Metroid Prime är också mitt favvo spel :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg