reyintaz2 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 hej, jag har snart hålit på att lira d2 ett bra tag..men nu när den nya patchen har kommit *host* suger som f*n *host* s¨har jag och min andra kompis funderat på att börja lira ngt annat...så jag skulle vilja ha lite tips på bra onlinespel ( rollspel e nog bäst men andra kan ni me skriva) förklara gärna vad man gör i spelen så jag vet lite om de. tack för alla tips som jag hoppas kommer att komma o so long everybody :) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 hej, jag har snart hålit på att lira d2 ett bra tag..men nu när den nya patchen har kommit *host* suger som f*n *host* s¨har jag och min andra kompis funderat på att börja lira ngt annat...så jag skulle vilja ha lite tips på bra onlinespel ( rollspel e nog bäst men andra kan ni me skriva) förklara gärna vad man gör i spelen så jag vet lite om de. tack för alla tips som jag hoppas kommer att komma o so long everybody :) :gitarr: vad e d2 och vilken sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 d2 är diablo 2...ok vaddå för sida? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 d2 är diablo 2...ok vaddå för sida? :S ok :cool: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 men vet du ngt bra spel då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Football manager 2005 är riktigt kul, men 2006 kommer i November, så köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Football manager 2005 är riktigt kul, men 2006 kommer i November, så köp det! nja...hata fotboll så :D inget för mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 WoW/GuildWars Dessa två spel är ett par riktiga bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 WoW/GuildWars Dessa två spel är ett par riktiga bra spel. vi har me funderat på de men de e ju förbaskat dyrt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 GuildWars kostar lika mycket som vilket pc-spel osm helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Pharia har jag hört ska va riktigt bra MEn cs 1.6 e rätt kul också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.