svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 altså gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Pharia har jag hört ska va riktigt bra MEn cs 1.6 e rätt kul också CS 1.6 är riktigt segt. Men CS:S är riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Men om du inte kan betala 299:- ska du inte spela spel! Och Guild Wars är det du ska ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 vad ska man göra på guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Det är ett mmorpg, fast egentligen inte... Det är väl det närmaste d2 du kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 ok men för d första vad e d för skillnad på rankerna asså du e ju mini fuskare och hur fick du minus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Vaa?? Lite Ot.... Jag bryr mig inte om jag har minus, det här är ett spel forum ffs! Det är alla nya medlemmar som bryr sig om ranker och massa skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 GuildWars kostar lika mycket som vilket pc-spel osm helst... de kostar i månaden me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Gör det? Oj då måste jag ju spela olagligt..... Nej ,det är ingen månadskostnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.