Slasktratt Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Skrivet 8 Augusti 2005 Eller om du laddar ner olika versioner utav installationsfilen från olika trackers och datanördar i världen. Citera
Coojo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 muppen den va dålig men paintshop vad e d för nåt rallypacker onödigt o köpa d när man kan ladda ner den i 30 dagar så e d bara installera om den hela tiden :P :student: Att instalera om den funkar inte, du måste ställa om datumet på din dator när du har ca 2 dagar kvar. Citera
r5ewgythijasr Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Skrivet 26 Augusti 2005 Nico, kan man typ inte ta bort de i registret då ? Citera
Foxyrock Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 ärligt talat,kostar ett bildredigerings program 2000-3000kr eller har jag missförståt det. Det låter helt sjukt att betala så mycket för ett enda program. Citera
SwedenRockz Skrivet 1 September 2005 Rapport Skrivet 1 September 2005 Jag har Adobe Photo Delux men när jag gör en ava går det inte att lägga in den som ava fungerar inte mit program eller. :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.