Slasktratt Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Eller om du laddar ner olika versioner utav installationsfilen från olika trackers och datanördar i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 muppen den va dålig men paintshop vad e d för nåt rallypacker onödigt o köpa d när man kan ladda ner den i 30 dagar så e d bara installera om den hela tiden :P :student: Att instalera om den funkar inte, du måste ställa om datumet på din dator när du har ca 2 dagar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Nico, kan man typ inte ta bort de i registret då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 ärligt talat,kostar ett bildredigerings program 2000-3000kr eller har jag missförståt det. Det låter helt sjukt att betala så mycket för ett enda program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Jag har Adobe Photo Delux men när jag gör en ava går det inte att lägga in den som ava fungerar inte mit program eller. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.