Hoppa till innehåll

Bästa Dataspelet?

Gäst Johan3043

Rekommendera inlägg

Gäst Johan3043

Hejsan jag undra vad du tycker är det roligaste eller häftigaste elelr grymaste spelet på dator ;)

För att jag har tänkt att köpa ett spel nån gång men jag vet ej vad jag ska köpa

:(

Hoppas du svarar :)

MVH:Johan3043

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B)  :cool:

Har world of warcaft 2 släppts? och world of warcraft 3 med? :ph34r:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B)  :cool:

ÖHHH vad jag har hört så har inget av dom släppts ..knapptst 3..du kanske menar wc 3 ? <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat.

Gta sanandreas fins redan på dator :cool:

Det kom ut för många veckor sen hehe du måste henga med i data världen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...