Gäst Johan3043 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Hejsan jag undra vad du tycker är det roligaste eller häftigaste elelr grymaste spelet på dator ;) För att jag har tänkt att köpa ett spel nån gång men jag vet ej vad jag ska köpa :( Hoppas du svarar :) MVH:Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 hehe...jag har typ samma fråga..jag skulle me vilja att ngn svara.. Come on all :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 cs:s/Hl2, Worms 4 Mayhem, Battlefield2, WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool: Har world of warcaft 2 släppts? och world of warcraft 3 med? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool: ÖHHH vad jag har hört så har inget av dom släppts ..knapptst 3..du kanske menar wc 3 ? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag vet att dom inte har släppts, han skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Hehe han skrev skit mycket fel där hehe inget av dom 2worldcraft fins dte e bara ettan och world of warcraft hehe... Men håll er gärna till ämnet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reyintaz2 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat. ja..gta e roligt..men när kommer gta sa ut till dator o kan man lira de på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag tycker att cs spelen är roliga men då ska det vara Online :P :D :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat. Gta sanandreas fins redan på dator :cool: Det kom ut för många veckor sen hehe du måste henga med i data världen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.