Gäst Johan3043 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Hejsan jag undra vad du tycker är det roligaste eller häftigaste elelr grymaste spelet på dator ;) För att jag har tänkt att köpa ett spel nån gång men jag vet ej vad jag ska köpa :( Hoppas du svarar :) MVH:Johan3043 Citera
reyintaz2 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 hehe...jag har typ samma fråga..jag skulle me vilja att ngn svara.. Come on all :D Citera
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool: Citera
Gäst Nike Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 cs:s/Hl2, Worms 4 Mayhem, Battlefield2, WoW... Citera
Gäst Skellington Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool: Har world of warcaft 2 släppts? och world of warcraft 3 med? :ph34r: Citera
reyintaz2 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 world of warcraft 2 kostar ju 99 i game men vorld of warcraft 3 e lite bättre annars e counter strike också rätt kul men d dåliga e d har ingen speciell story man ska bar springa runt o skjuta andra fast d e rätt kul på wc3 servrar och superhero servrar B) :cool: ÖHHH vad jag har hört så har inget av dom släppts ..knapptst 3..du kanske menar wc 3 ? <_< Citera
Gäst Skellington Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Jag vet att dom inte har släppts, han skrev fel Citera
Gäst Johan3043 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Hehe han skrev skit mycket fel där hehe inget av dom 2worldcraft fins dte e bara ettan och world of warcraft hehe... Men håll er gärna till ämnet <_< Citera
Pikachu86a Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat. Citera
reyintaz2 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat. ja..gta e roligt..men när kommer gta sa ut till dator o kan man lira de på internet? Citera
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Jag tycker att cs spelen är roliga men då ska det vara Online :P :D :bah: Citera
Gäst Johan3043 Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Skrivet 7 Augusti 2005 Gta Spelen och dom flästa Strategi spelen tycker jag är dom bästa spelen som jag har spelat. Gta sanandreas fins redan på dator :cool: Det kom ut för många veckor sen hehe du måste henga med i data världen ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.