Joe Cool Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Hallo every1. Tänkte att jag skulle intruducera macroing för folk på fuska.se! Vill du köra macroing tänk på att aldrig göra det med din "main" character, det finns alltid risk att bli bannad. Jag har två egna script på min hemsida http://www.freewebs.com/scriptsales/ <--- Där ligger mina till salu script, kommer snart att hosta upp några gratis script som en "Flax Picker" Jag har gjort. Om ni tycker att priset på scripten är mycket, tyck inte det, pengarna jag säljer det för är mycket lite jämfört vad du tjänar på att "macroa". Förresten, liknande script finns att köpa för runt 800K rs cash. Aja besök hemsidan och har ni frågor. Skriv i detta ämne då. (ORKA FORMULERA SIG FINT KÄNNER JAG!!!) Jag kan svara på alla era frågor angående macroing. Som det står på hemsidan, för att öppna scripten så måste du ha programmet Scar 2.02 http://www.kaitnieks.com/scar/ <--- inget virus eller skit. Det är bara programmet du använder för att öppna scripten som sagt. Kan också laddas ner direkt från ---> http://www.dylock.net/scar/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 N00B! SÅ j*vla LÅGT ATT ANVÄNDA MACRO REPORTA HAN FÖR DET PÅ RS!!!! han heter joe cool999 reporta han och gör oss vanliga spelare en tjänst att få rs till ett bättre ställe utan fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 joe vafan... viktor har rätt så j*vla lågt behöver du f*n inte gå använda fusk tssk skippa den saken asså VAFAN !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Ja heter f*n inte Joe Cool999! Vet f*n inte vem de e! Förresten så känner ja Viktor "Lapp" <- på RS. Du vet, ja har inte macroat på över en månad! Ja försöker f*n ocskå få stopp på all macroing i guild et.c!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 genom atta nvända det själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag använder de inte själv längre! Höll ju på att bli bannad för ett tag sedan!!!!! Därför kör ja inte mer! Ashley + din mamma = sant! =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RULLE9512 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 om det där är du viktor så är du mmmmmmm jäte snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) MEN LOL viktor är ju en kille noob :P :P Och föresten är det ju en fusk hemsida vi är inne på så...:P har får jag han lägga in sina fusk. men det får inte vara virus på dom...:P:P Till och med att han varnar för att bli bannad... Redigerat 15 Juni 2007 av dragonaits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg