Mr.Dumbom Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Min kompis vill ha en autominer till RS och jag googlade efter men dom jag hittade innehåller massa keyloggers och virus och sånt shit så vet ni någon autominer som är gratis och inte innehåller keyloggers och virus? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Jag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Jag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;) EHH KAN MAN INTE FÅ TESTA DEN I EN DAG TYP????? OM MAN FÅR DET SÅ KANSKE JAG KÖPER DEN FÖR 100K........ :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Isåfall så får du betala mig 50K först så jag vet att du inte scammar mig, du kommer inte att ångra dig. det garanterar ja dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 en dag för 50k???? lol en dag att prova på den gratis om den e bra så koper jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Nöt! hans autominer är ett script så han kan inte göra så du "testar" den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jaha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support och uppdateringar ingår!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support och uppdateringar ingår!!! Men om man tjänar 160-180k så kan han väll få låna den i 2,5 timmar så får du ju pengarna sen :/ Och det är nog ingen risk att han scammar dig om minst 50 pers ser att han lånar den här på forumet... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 fattar inte varför ingen vill köpa! Men det fattar jag.. Alla vill inte fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) lägg ner alla VAFAN cheats e olagligt på runescape svårt och fatta !?! :evil: Redigerat 16 Augusti 2005 av li shenlong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 den av er som jag får reda på unescape namnet bannar jag personligen särsiklt dig joe cool999 hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg