Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Min kompis vill ha en autominer till RS och jag googlade efter men dom jag hittade innehåller massa keyloggers och virus och sånt shit så vet ni någon autominer som är gratis och inte innehåller keyloggers och virus? :)

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag  har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers  et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar.  ;)

EHH KAN MAN INTE FÅ TESTA DEN I EN DAG TYP?????

OM MAN FÅR DET SÅ KANSKE JAG KÖPER DEN FÖR 100K........ :gitarr:

Skrivet

Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support och uppdateringar ingår!!!

Skrivet

Exakt!!!!! Äntligen nånn som fattar! Som sagt, ja säljer mina egna hemmagjorda scripts. Autominern är riktigt  fin. tjänar 160-180K på 3 timmar! =) fattar inte varför ingen vill köpa! Fri support  och uppdateringar ingår!!!

Men om man tjänar 160-180k så kan han väll få låna den i 2,5 timmar så får du ju pengarna sen :/

Och det är nog ingen risk att han scammar dig om minst 50 pers ser att han lånar den här på forumet... -.-

Gäst Sandkaka
Skrivet

fattar inte varför ingen vill köpa!

Men det fattar jag.. Alla vill inte fuska.
  • Skapa ny...