Hoppa till innehåll

Autominer?


Mr.Dumbom
 Dela

Rekommendera inlägg

den av er som jag får reda  på unescape namnet  bannar jag personligen särsiklt dig

 

 

joe cool999

 

 

hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det

 

När man reportar på rs tas ett snapshot,om man inte ser att han bryter reglerna på den blir han inte bannad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara  på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip!

 

Kopierad från en annan tråd , du heter visst joe cool999 på rs!

Redigerat av Sweet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

då säljer jag auto miner för 40 k du får den för alltid... jag har 50 k coal :P skit mycket !

Jag har spammprogram osse säljer de för 20 k .. skriv PM eller adda min msn elvis_haftig@hot..

 

( JOE E EN SCAMMER OCH EN NOOB )

jag e member osse ! de e inte han de slår jag vad om!

Redigerat av HardCore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...