Sweet Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 den av er som jag får reda på unescape namnet bannar jag personligen särsiklt dig joe cool999 hoppas du gillar o bli bannad för du kommer nämligen bli det När man reportar på rs tas ett snapshot,om man inte ser att han bryter reglerna på den blir han inte bannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 men vafan... sluta macroa bara då ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) lol! Jag vet inte ens vem Joe Cool999 är! Jag säger f*n inte vad ja heter på RS. Föressten så e de inte du din lille mörtfjärt som bestämmer om ja ska fuska! Kolla bara på sidan! de e en fusksida! Noob! Dra och lira CS om du inte e nöjd. Fy f*n för sånna som dig! Hahaha lol! Du har f*n gjort bort dig! Vet du att du själv kan bli banned för missuse of report system! Hahahahahahahahahahahaahahhahahaah din lille noob! Blir så förbannad! Vill du inte köpa, knip! Kopierad från en annan tråd , du heter visst joe cool999 på rs! Redigerat 18 Augusti 2005 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 D'ooooooh! Looks that you guys caught me red-handed, men ja har aldrig macroat med det accet för det e mitt main acc.... Och förresten så använder ja inte macro mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gunde_man Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag har ju en som jag har gjort. Men den kostar minst 100K rs cash. Sorry, de flesta autominers et.c kostar. =( Men ja hjälper er gärna om ni betalar. ;) Asså hur länge får jag ha autominern om jag betalar först 50k??? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 skit samma. du får den permanent för 50K, om du betalar mig först. så mejlar jag allt du behöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Nej men snälla sluta fuska det förstör bara rs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 håller med det är mycket roligare om man fixar pengar och hög level själv annars blir det för lätt att komma bland dom första i highscores Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Joe Cool f*n vad dyrt det är att låna din autominer. 50 k i timmen, fyfan. jag förstår att du inte vill låna ut den gratis, men kan du bara ha den för dig själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) då säljer jag auto miner för 40 k du får den för alltid... jag har 50 k coal :P skit mycket ! Jag har spammprogram osse säljer de för 20 k .. skriv PM eller adda min msn elvis_haftig@hot.. ( JOE E EN SCAMMER OCH EN NOOB ) jag e member osse ! de e inte han de slår jag vad om! Redigerat 6 September 2005 av HardCore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 OMG VA GAYIGA NI ER SOM ANVENDER BOTS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg