Gäst Skellington Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Nu har jag äntligen fått reda vilka som har gjort den!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiger Telematics Inc. heter dom!! Bor du oxå i Sundsvall, ║╔╗║_? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) Nu har jag äntligen fått reda vilka som har gjort den!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiger Telematics Inc. heter dom!! Bor du oxå i Sundsvall, ║╔╗║_? Jeppz det gör jag :) Är det lika bra grafik som på bilderna så måste jag skaffa många spel.. :P Ne men det här GTA liknande Coulor ska man lugnt köpa! EDIT:Kolla filmen här http://www.tigertelematics.com/products.asp det kommer komma en "Bizmondo" också... Jäkligt frestande! Redigerat 16 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Bor oxå i S-vall, Gismondo är ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg