Ratchet Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 kingdom hearts 1 lånade jag av en kompis en gång men jag föll aldrig för det så som jag gjort för ratchet and clank eller jak and daxter. men visst är det bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 kingdom hearts 1 lånade jag av en kompis en gång men jag föll aldrig för det så som jag gjort för ratchet and clank eller jak and daxter. men visst är det bra Ja,den far en 8 ut av 10. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Japp... Är dock besviken att KH inte har många FF karaktärer med i spelet. I andra så är ju bara Auron som är ny men ingen mer. Kan de inte dra in Tifa, Yuna eller någon annan från FF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Japp... Är dock besviken att KH inte har många FF karaktärer med i spelet. I andra så är ju bara Auron som är ny men ingen mer. Kan de inte dra in Tifa, Yuna eller någon annan från FF. Ja det hade varit bra. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 KH2 kommer komma ut i sverige men jag tror att det bara kommer ut till gba... men vem vet det kan komma till ps2 men enligt mina källor (hämligstämplat) så kommer det troligen bara till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Gba...? Du har nog dock inte läst mycket? Eftersom första spelet kom till PS2 så borde KH2 kommer till PS2. Till Gba har KH Chains Of Memory. Du kanske har blandat ihop det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Gba...? Du har nog dock inte läst mycket? Eftersom första spelet kom till PS2 så borde KH2 kommer till PS2. Till Gba har KH Chains Of Memory. Du kanske har blandat ihop det? Ja det e nog rett. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 det som är till gba är ju ett helt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 MJa... Storyn är lika men det är som Final Mix. Mycket mer djupare och hemliga karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 *gnag gnag* http://home.earthlink.net/~kingdomheartsgifs/doublekeyblademode.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) Väldigt coolt :cool: . Det kommer att finnas ett nytt stridssystem i Kingdom Hearts 2. Blev rätt sur när jag fick höra att spelet skulle släppas i våren 2006. :( Redigerat 12 Oktober 2005 av CodeName Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg