Skinnpytte Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Göra bara en A upp från början. Sen när den är i Luften gör du en Bat drop så den far ner gör 5 Batdrop till och Gör en Warlook punch Det går också göra en Annan sorts Warlook punch man hoppar upp vis påsen och kastar träet upp i luften och sen gör man en warlook punch samtidigt som Träet träffar påsen det ger 50 i skada Hur många Bat drop gjorde när du fick 800 m? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag kom 500 m med ganondorf på detta sätt: 1.Ta baten 2.Spring till på sen och gör en A-upp med lite kraft sen möter du påsen med en A-ner. (61 %) 3.Gör 2 bat crop combo. 4.Slå iväg säcken med baten. Jag fick 508.0 meter som högst med ne usel träff om jag hade fått en tipper skulle dne gått betydligt längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 (redigerat) Jag gjorde nytt rekord nu, innan jag läste ditt inlägg. 882, 3 m. Såhär gör jag: 1. Upp + A snabbt 2. 4 st batdrops 3. B Jag kan se filmen nu förresten. Men det är svårt att göra det där efter att han tryckt upp + A, då han hoppar över på andra sidan, och med landningen gör han en batdrop. Redigerat 9 Augusti 2005 av Mikael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VLAD_1 Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag fick bara 499 meter :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg