miniman Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 hur fixar jag stilen som fuska.se har hur fixar jag det hjälp snälla snabba och svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 (redigerat) menar du så där att den lyser för så na saker måste man köpa i shopen Redigerat 7 Augusti 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 du borde använda ironisk teken när nu skriver och om du inte vet hur det ser ut så ser det ut så här tex."verligen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 seriöst, det är ett forum, ingen skolsal... fuska är ju ett IPB forum så tror inte det skinnet finns till IF kan finnas men kräver en del letande på IF forumet... du kan ju göra ett eget skin oxå, inte alltför svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 jag där emot tror att det är fel på kokapongsen och att sonplngen fins till höger efter sök tjänsten altså alvarligt hon/han stälde en fråga inget plader plader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 seriöst, det är ett forum, ingen skolsal... fuska är ju ett IPB forum så tror inte det skinnet finns till IF kan finnas men kräver en del letande på IF forumet... du kan ju göra ett eget skin oxå, inte alltför svårt. hur görman så man kan göra sitt eget och des utom så har jag ett skin som är från ibp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 gjöra sit eget det såg jag inte hur då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 men jag pratar med nico inte dig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 ja det vet jag väl bara för at jag inte är en surpupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 ja dyu är ingen surpuppa men en störig litten jä**l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 det är väl ungefär sama sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.