nico Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 'hej alla glada' tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 "Dott" är rätt populärt just nu, det är ett ord för alla verb typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Hhaa många :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 'ey, what the hell man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Fackadack. Fuck a duck ;p Kan användas till allt egentligen, kan vara ett ord för Orka, eller f*n.. Vilket jag använder - förmycket. De sa jag åsså mkt innan MeM lr inte mkt utan hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 just fucking google it, kan vara kul och säga till folk med dumma frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 "Helt [sätt in valfritt ord, såsom störigt och jobbig] .. Inte helt korrekt, men kul att säga. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 istället för att skratta brukar ja säga: shy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 f*n va bengt Är du bengt i bollen :P Ät Bajs Pyttsan ibland när jag säger men så blir det ba och mina polare säger att jag säger but ibland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.