mashemoto Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 hej jag ska köpa en förlägningssladd till mitt ps2 märket är Madcatz och jag undrar om den funkar bra! asså jag menar i fall knapparna blev trögare och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag köpte en handkontroll med Madcatz och nu funkar den inte längre! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 ok tur att det var en förlägningssladd jag köpte då hoppas bara att den funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 är det verkligen nödvändigt med en förlängningssladd? hoppas nu det funkar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 japp en förlägningssladd måste jag ha den billigare än en trådlös handkontroll visst ja! jag köpte 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 hej jag ska köpa en förlägningssladd till mitt ps2 märket är Madcatz och jag undrar om den funkar bra! asså jag menar i fall knapparna blev trögare och så. Tror inte det kommer påverka ditt spelande det minsta. Om man har en vanlig förlängnings-sladd (till ex. din dator) tar det inte längre tid innan datorn får ström. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 det är ju sant förresten jag har mätt en vanlig sladd och den är ca 2m. men om jag skulle ha en xbox skulle jag ändå behöva en förlägningssladd för att det är ca 4m från min tv till min soffa i mit rum. privat till lord diablo: har du inget vettigt att säjja säjj inget då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord_diablo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 har du hört tala as om a rull bord till tv b flytta skit ps2 närmare c köööööööööööööööööööööööööööööp den soffa dit j*vla smäkhead och har du inte råd med en j*vla soffa så får du vell ta och sitta på golvet föresten har xbox en slad som är över 5 gånger så lång som ps2 . så då skulle du kunna flytta din j*vla säng eller va f*n det är du sitter på en liten bit fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Xbox har inte alls 5 ggr längre sladd än PS. PS2:ans sladd är 2 m medans Xboxens är 3 m. Så innan du dumehtesförklarar någon annan kan du först och främst läsa på lite först, så du kan lite. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 kan en moderator eller admin låsa denna tråden jag har fått svar på min fråga du lord diablo du vet ju inte hur jag har det jag undrade inte hur man når sitt ps2 utan om förlägningskabeln gör att kontrollen blir sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord_diablo Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 ps2 kontrolen är f*n inte 2 meter men jag ska svara på din fråga neeeeeeeeeeeeeej hur f*n skulle kontrolen kunna bli sämre av att man köper en förlägnigskabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Måste du va så j*vla otrevlig din ollonborre!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg