Wrestling_guy Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Hejsan är det nån som spelar basketboll isåfall vilket lag och favorit spelare och Numer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 jag spelar. men dom visar aldrig basket i tv. BARA fotboll! <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag spelar i Ale Basket. Min(a) favvospelare e nog Shaq O'Neil eller M. Jordan! Jag har nr. 14 i laget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) Jag spelar i Fjärding Laker (fånigt Namn) Nr. 23 Favospelare:Allen Iverson, dwanye Wade och T-Mac Ändrad. Redigerat 28 December 2005 av Wrestling_guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Jag tycker inte att basket är så kul så jag spelar inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Basket är bland dom roligaste sporterna i världen att spela, tiita på och lira på ex. Xbox. tyvärr har jag aldrig spelat i någon klubb. Favorit-spelare: LeBron James & Steve Francis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 han heter Shaquille O'neal... ja spelar i SSK (Sätila Sport Klubb...) favvosar: Shaquille O'neal, Kobe Bryant, Allen Iverson och Vince Carter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Hur går det för er som spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Magic Johnson och Michael Jordan, kommer alltid vara mina små basketgudar. Iaf, jo jag lirar mycket fritidsbasket, blir en hel del ut på stan o lira runt me polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 vi vann just serien :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Nej, jag spelar inte. Jag spelar iblans på rasterna, men inte ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Visste ni att Magic Johnson Eller Ervin Johnson som han heter kommer från den staden jag bor i :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.