Putside Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Vilken av alla dessa speltidningar som nu finns tycker just du är bäst ? Du kanske inte äns läser pc-tidningar ? om du ändå är intresserad av spel så ska du defenitivt införskaffa några. Själv föradrar jag nog "Super play" , eftersom att de har sån stor variation av spel , allt ifrån sport, first shooter ,strategi till äventyr. Ända nackdelen med tidningarna är ju priset. <_< Så vad tycker du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag tycker att Gamereactor är klart bäst! Bra tester, info om spelrealeser, ja det mesta. Och det bästa av allt, den är gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jo den är bra men då måste man väl gå till en affär för att hämta den ? Men att prenumerera på den är inte gratis. ( synd ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Gamereactor helt klart. Är en trogen prenumerant till tidningen. Inget klår grabbarnas humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 läser inte så många speltidningar, men innan gillade jag PLAY som är en Ps tidning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Gamereactor helt klart. Är en trogen prenumerant till tidningen. Inget klår grabbarnas humor. Just nu ligger prenumations-tjänsten nere, så man kan inte bli ny prenumerant... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaGger Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Ni har alla trampat i en ko skit för att den bästa spel tidningen är ju Pc Gamer med sina bra recensioner och sköna redaktion er vän TaGgER alias Lamb Chop This world would suck without Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Gamereactor är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 jag köper den som värkar ha intressantast innehåll... pcg, sp,p1 spelar ingenroll.... däremot är p1 att föredra eftersom den bara kostar 50 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 PCGamingWorld å PCGamer tycker jag e dem bästa PC tidningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Hmm, om du menar PC- tidningar så är det nog PC-gamer... Men annars så är det RESET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Man läser inte "Spel tidningar". Man läser Pc För Alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.