derik Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Tja, jag har spelat CS 1.6 i drygt ett år nu. För 2 månader sen tog jag ett break, och avinstallera det. Nu installerade jag det, allt flöt på som vanligt. Men när jag trycker på find servers så slutar cs svara och jag får stänga av det med Alt+Ctrl+Delete. Sen läste jag på www.forumplanet.com/counterstrike att jag skulle kolla ifall updates:en var klara, det var dom inte. Då lät jag dom ladda tills dom vart klara. Samma problem igen, startat om datorn flera gånger. Samma problem. Kan nån hjälpa mig? Endast seriösa svar, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Det händer nästan varje gång jag installerar om CS, ett vanligt problem alltså. Låt det ta sin tid, hittar den en server, gå in på den. Det kommer ta tid, men efter ett tag så börjar det gå normalfort igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Det är inte det, det är det att jag får inte ens upp servrarna. Eller är det det du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg