Link_Cable Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 bagon? vart får man honom? den enda info jag fått om honom är att han finns: Meteor Falls, ground floor, small room vart är det där "small room"? jag har inte klarat 6e gymmet ännu bara några tränare där (fågel-gymmet) kan jag fånga bagon då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 aa.man kan få han allra längst in i metior falls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 vart då? säg hur man går och hur det ser ut där, om man behöver nåt HM lr likande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 man ska upp för nåt vatenfall.man behöver waterfall ochnsufr som HM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 mm asso atckerna whaterfal och surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 vem är Bagon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 En drak-pokemon som utveklas till shelgon och shelgon utveklas till salamence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Skuule villja ha han men vet ej hur =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 e det ingen som vet hur man får han?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Man får ju han allra längst in i Metior Falls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag har fångat honom det är ett långt smalt rum det finns en tm där hej då p.s mycket sällsynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 HAHAHAHA!!! han är inte sällsynt! han är "Common" det näst vanligaste! Super Common-Common-Uncommon-Rare-Super Rare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg