Hoppa till innehåll

Supermario Sunshine

LighthammeR

Rekommendera inlägg

Vad ska man göra på den banan som man hoppar in i ett rör, så kommer man till ett spökhotel? Jag fattar ingenting, jag går bara runt i huset och förstår inte vad man ska göra? (Jag är på den som man ska ta inne i en pool så står en vakt där och säger: Ingen kommer in utan badkläder).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska leta dig fram till vinden. Vissa plattor ser annorlunda ut och dom ska du göra markduns på. Vilken som är rätt vet jag inte, det får du testa dig fram. Men du kommer iallafall in dit när du gjort det på den rätta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska ha klarat de 7 första banorna på alla världar, dvs Pinna Park och alla andra såna. Då öppnas vägen till berget och Bowser.

Minns inte hur många världar det är, men ta antalet världar * 7 så får du antalet Shine Sprites. Glöm inte att räkna med Shine Spriten du fick i början när du dödade en filur på flygplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 månader senare...

Hejsan!

Angående bossen (Bowser) Jag har kommit upp dit, i typ grottan. så kommer jag till en rund platta, där Bowser står. Och så är prinsessan i samma badkar som honom.

Det jag inte förstår är hur man "Dödar" honom, eller vad går det ut på? Snälla någon svara! Har haft Supermario sunshine i 2 år. Och inte listat ut det ännu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Du ser att banan e formad som en Shine Sprite? Spring ut på en udde och gör en markduns med raket munstycket, fortsätt så på alla udarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...