LighthammeR Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Vad ska man göra på den banan som man hoppar in i ett rör, så kommer man till ett spökhotel? Jag fattar ingenting, jag går bara runt i huset och förstår inte vad man ska göra? (Jag är på den som man ska ta inne i en pool så står en vakt där och säger: Ingen kommer in utan badkläder). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Du ska leta dig fram till vinden. Vissa plattor ser annorlunda ut och dom ska du göra markduns på. Vilken som är rätt vet jag inte, det får du testa dig fram. Men du kommer iallafall in dit när du gjort det på den rätta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Brevid polen ser du en dörr som är öppen, du ska gå in där och hoppa på sängen så du kommer upp i ett hål och då ska du leta som sagt :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LighthammeR Skrivet 11 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Hehe tacks så mycket, men hur många shine sprites behöver man för att komma till bowser, sista bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Du ska ha klarat de 7 första banorna på alla världar, dvs Pinna Park och alla andra såna. Då öppnas vägen till berget och Bowser. Minns inte hur många världar det är, men ta antalet världar * 7 så får du antalet Shine Sprites. Glöm inte att räkna med Shine Spriten du fick i början när du dödade en filur på flygplatsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Man behöver inte alls göra så, man bara fixar 60 stjärnor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LighthammeR Skrivet 11 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Det tror jag inte, jag har 62 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Man behöver inte alls göra så, man bara fixar 60 stjärnor! Det som Chihuahua skrev lät rimligare...Ja, och det finns 7 banor...(där man ska klara episod 7 på...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ok, jag kommer inte ihåg men nu har jag 75 stjärnor så det lär vara ganska länge sen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Man behöver inte alls göra så, man bara fixar 60 stjärnor! de e så som Chihuahua sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wallah Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Hejsan! Angående bossen (Bowser) Jag har kommit upp dit, i typ grottan. så kommer jag till en rund platta, där Bowser står. Och så är prinsessan i samma badkar som honom. Det jag inte förstår är hur man "Dödar" honom, eller vad går det ut på? Snälla någon svara! Har haft Supermario sunshine i 2 år. Och inte listat ut det ännu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Du ser att banan e formad som en Shine Sprite? Spring ut på en udde och gör en markduns med raket munstycket, fortsätt så på alla udarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg