Putside Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Ska jag köpa Grand theft auto 3 ? Det verkar ju så otroligt kul ! Anlednigen till 3an och inte de senare spelen beror på dåligt grafikkort och pengabrist. Jag har aldrig spelat gta men det verkar ju likna spelet Driver 3 som jag har kört lite,och det tyckte jag var roligt pga frihet och man kan göra lite som man vill. Frågan är ju bara om jag får köpa det i dataspelsbutiken eftersom att det är 18års gräns ( 3 år kvar ), men jag har ju hört att andra under den åldern köpt spelet själva. Ska jag köpa det ? :cry: jag vill ha era åsikter , snälla :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Ja, du borde köpa det, jag köpte det när jag var 13 i en affär utan problem :) :D Hehe ~Buy it~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papo1 Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Du borde Köpa san Andreas :D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Du borde Köpa san Andreas :D! Eh ...jo om du läste lite nogranare så stod det att jag har ett dåligt grafikkort+pengar så det går ej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 tycker att GTA gör sig bäst på konsoll. Så om du har typ Xbox, köp det på xbox istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 (redigerat) [edit] Redigerat 12 Augusti 2005 av Rallypacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ska jag köpa Grand theft auto 3 ? Det verkar ju så otroligt kul ! Anlednigen till 3an och inte de senare spelen beror på dåligt grafikkort och pengabrist. Jag har aldrig spelat gta men det verkar ju likna spelet Driver 3 som jag har kört lite,och det tyckte jag var roligt pga frihet och man kan göra lite som man vill. Frågan är ju bara om jag får köpa det i dataspelsbutiken eftersom att det är 18års gräns ( 3 år kvar ), men jag har ju hört att andra under den åldern köpt spelet själva. Ska jag köpa det ? :cry: jag vill ha era åsikter , snälla :) Köp gta 3 jag har det mycket kul spel och om du har promlem fråga mej då för jag har det splet :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ska jag köpa Grand theft auto 3 ? Det verkar ju så otroligt kul ! Anlednigen till 3an och inte de senare spelen beror på dåligt grafikkort och pengabrist. Jag har aldrig spelat gta men det verkar ju likna spelet Driver 3 som jag har kört lite,och det tyckte jag var roligt pga frihet och man kan göra lite som man vill. Har du inte spelat gta alls så kommer du tycka att GTA3 är toppen. Enligt mig är det bättre än Driver3. 18-års gränsen brukar inte vara något problem. Själv så köpte jag TGW black monday, det jag fick göra var att ringa upp mina föräldrar, så att killen i butiken fick det bekräftat att jag får köra spel som det är 18-års åldergräns på. Vet inte om det är så övreallt, men pröva att köpa det själv så får du se vad dom säger. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mordakil Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 varför köpa när man kan få spelen gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afan Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 san andreas är verkligen skoj! har någon klarat 100 % på de? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 oh, det är SKITsvårt att få 100%!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 buy it! värd pengarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg