ironstar Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`) Svara tack så fort ni kan,i need help :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`) Svara tack så fort ni kan,i need help :cool: menar du inte omega shenron? för att göra en ultimate move så ska du antingen trycka på X+Cirkel+Fyrkant+trekant eller för att göra det änklare så trycker du på L2 för att gå in i hyper mode (gubben blir röd) och sen L23 igen för att göra den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`) Svara tack så fort ni kan,i need help :cool: Jag menar när menar när man har gjort så,vart ska man trycka för att vinna,det finns ju en kraftighetsstigare,hur får man den högt elr snarare MAXIMALT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`) Svara tack så fort ni kan,i need help :cool: jag har ingen aning va du snackar om!!! :huh: menar du när man kör med level up och sånt, om det är det så ska du fulla den som det står ki på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`) Svara tack så fort ni kan,i need help :cool: när du har framfört en attack,som Spirit Bomb,då är de två ki mätare,den som får mest ki vinner,hur gör man för att få ki? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 1,det här kanske låter lite noobigt men jag undrar vad man ska trycka när man gör specialare som Spirit Bomb osv. 2. Kan man få Dragonball GT gubbar? (Jag har Shenlong,men finns det fler?`) Svara tack så fort ni kan,i need help :cool: Man ska trycka på x när mätaren är så hög som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg