DanniQ Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Jag har lite problem med att logga in här på forum.fuska.se, jag får försöka logga in ca: 5 gånger innan den vill logga in. Och så kryssar jag i att den ska komma ihåg mig när jag loggar in men den gör inte det.. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 haru cookies aktiverade :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 haru cookies aktiverade :S? Ja, det har fungerat hela tiden innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Har du uppdaterat din brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 För mig funkar det inte att "automatiskt logga in" när jag använder FF.. Men med IE funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 (redigerat) MOHAHAHAHAHA.........MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! varnad...//Draghon Redigerat 16 Augusti 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Alla dessa problem beror på att ni har felinställda program/brandväggar... Därav går det inte att göra något åt de från vår sida utan det är ni som har problem som får fixa era saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Den fugerar inte för mej heller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 För mig funkar det inte att "automatiskt logga in" när jag använder FF.. Men med IE funkar det... Jag använder IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag har lite problem med att logga in här på forum.fuska.se, jag får försöka logga in ca: 5 gånger innan den vill logga in. Och så kryssar jag i att den ska komma ihåg mig när jag loggar in men den gör inte det.. Vad är felet? brukar du logga ut från fuska innan du stänger av datorn? Isåfall sluta med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.