MissUnreal Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Tjabba! Jag vill byta pokemon från Colosseum (Xbox) till Leaf Green (GBA) för att få utveckling på tex pokemon Mareep, Totodile. Hur gör jag???? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 finns pokemon colosseum till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 LoL Pokemon är Nintedo-exlusivt. Nintedo skulle ALDRIG sälja pokemon till någon annan plattform. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 11 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Ok.. men enligt Prima official Game Guide sidan 132 så är det Colosseum som gäller. Kan inte hitta någon annan plattform för Colosseum..... än Xbox och jag har Leaf Green på GBA Hur får man då dessa pokemon-utvecklingar???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Colosseum finns bara till Gamecube...O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Colosseum till Xbox,hohoho! :lol: Xbox är inte lila! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Undra hur mycket nintendo skulle vilja ha om dom sålde colosseum till XBOX?Ganska mycket mer än i min plånbok iallafall! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Asså,nu får du ge upp Xbox är faktiskt inte skapat av Nintendo Men om du har inbyggd meny så.... Eftersom jag har det och har en massa Nintendo spel från SNES. För om du har det,tror jag dig,annars så nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Du menar väl inte mig nu? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Nepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Colosseum till Xbox,hohoho! :lol: Xbox är inte lila! jag vet det hde varit sjukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Pokemon e skapat av nintendo Xbox e skapat av Microsoft! Lol! Hur i helsike ska du kunna spela ett Nintendo spel på "fiendens" konsoll?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg