Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 När jag fatta noll om Pokemon kunde jag inte hitta nycklen till Cinnibar Islands gym :P Fattar ni inte?Jag var 3 och kom ända fram till Cinibar Island,det är väl inte vem som helst som klarar det? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
venusaur Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) jag klara pokeligan woho! med zapdos lv57 moltres lv52 articuno lv52 tentacruel lv53 venusaur lv51 goldeen lv21. Redigerat 18 Augusti 2005 av venusaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Det var kul! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Min andra pokemon i 100 klara jag ligan med as lätt!Den behövde bara hjälp med Dragon-tränaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Min Togetic spöar allihopa själv på FR!Inte ens Steelaxarna har en chans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 k men jag snackar om Sapphire ;/ vad tog du där då? och är den bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alle_balle Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 med vilken level klarar jag poke ligan det här pokemonen jag har venusaur lv 51 tentacruel lv 51 articuno lv 51 moltres lv 52 zapdos lv 55 :unsure: :unsure: alla på 65 ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 k men jag snackar om Sapphire ;/ vad tog du där då? och är den bra? Jag har startat om på Ruby och har inte så bra Pokemon.Men jag har en asbra Shiny Spinda som heter Spindy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 cool shiny spinda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Håller med Smash! samma här :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Min Togetic spöar allihopa själv på FR!Inte ens Steelaxarna har en chans! Hur får man Togepi i FR och hur utvecklas den till Togetic? Själv spöar min Charizard Lv 100 allihopa och även den är en eld pokemon så har inte äns sten pokemon nån chans! :evil: Jag fördrar att ha lv 100 eller 80 när man ska möta ligan! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Man får Togepi på en ö som ligger utanför någon sevii ö. Kommer inte riktigt ihåg vilken. Och den utvecklas av kärlek. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg