Andy999 Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Skrivet 11 Augusti 2005 Ämnet: Asp snickare.. Blev låst pga (Ingen orsak) En modarator skrev!.. Spammning och lite smått o gott! :D Fattar inte Hmm.. det var inge spamm, inget bröt mot reglerna. Så det måste vara för att jag sa att det bara var noob's på detta forum!.. Så blev Ämnet låst!.. jag skrev ett PM åt dom som löd så här: "Okej!.. Låst Pga (ATT DU INTE KAN KOMMA PÅ ANLEDNINGEN OCH ATT JAG SA ATT DET BARA ÄR NOOBS INNE??) Hmm... Inge spammning bryter inte mot några som hellst regler så varför låstes det??" Och ni kommer säkert inte att veta svaret i detta ämne för jag blir säkert Portat fast jag inte har brytit mot några regler!.. Men adda eller mejla Andersffs @ h o t m a i l . c o m (Vet itne varför jag tog mellanslag) Men iaf porta mig inte plz. Ignorera Pm'et eller svara!.. Jag vill bara veta varför!..
# 21 Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Skrivet 11 Augusti 2005 Kontakta enbart moderatorn som stängde tråden istället för att gnälla i forumet. * låst*
Rekommendera inlägg