X wee Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag behöver skiit mykke hjälp på detta....fattar noll hur man ska göra...måste man koppla in på modemet?`??? måste man ha ip adressen?? mitt sladd går det inte att koppla på modemet för att det e för fet...snälla...tipsa mig hur man gör plzz....då kan jag hjälpa er med några andra spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Hehe, du kan ju donera lite poäng till mej :P Men du måste ha bredband för att kunna köra nätverk på PS2. Sen vet jag inte om man måste skriva in IP adressen o sånt, men det kan du får genom att checka din dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 man behöver inte ha bredband för att köra på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 12 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 snake-bite...va? hur gör man då? koppla in på datan??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 snake-bite...va? hur gör man då? koppla in på datan???koppal in din sladd i din ps2 och koppla in andra delen av sladden i modemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 12 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 ok...men min sladd e för feett...gar ej att stoppa in sladden i modemet :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Är ni helt dumma eller? Ska ni sitta och spela med modem? Det kommer ju hacka o kosta skit mycket vad jag vet. Tänk dej o sitta uppkopplad i två timmar varje dag det kostar mer än en ny dator (under en lång period). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 ok...men bredban...vad e det? :P heheh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Bredband är en liten modem som går fortare än ett vanligt 56kbps modem. Fast man måste köpa ett sådant bredbands modem först (typ ADSL) sen måste man veta om området har täckning för bredband (inte överallt), sen fixa ett abonnemang (typ Telia). Sen är det bara att koppla modemet, antagligen till nätverksgrejen i Ps2 eller i datorn (vet inte så noga). PS. Det är billigare med bredband, typ 2 h med vanligt modem i sträck i en månad kan kosta flera tusentals kronor men om man sitter med bredband samma tid o sträcka kostar det bara 300 kronor per månad typ. Fast avgift på bredband jämnfört med modem (vilket är billigare och bättre). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 jaha...da har jag ett modem...var ska man koppla pa modemet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Asså, jag tror inte man kan köra på modem. Ska checka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 ok......:D kan du hjälpa mig att säga hur man instalera det oxa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg