Gäst Skellington Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Saving Private Ryan e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jalla Jalla är ju en tidigare version av Hipp Hipp. Hipp Hipp äger! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 MeM's lista stämmer in på mitt omdöme, väldigt bra. Grease e ju en klassiker såklart. De äldre Star Wars e ju osså svårslagna. Eddie Murphy e komedins gud, Jesus skulle isåfall vara Carey. Murphy e väll som bäst i Snuten i Hollywood 1-3. Dock måste jag erkänna att 3:an e avsevärt mycket sämmre än 1-2an. Carey som, Ace Ventura e ju oslagbar osså. Men det jag igentligen skulle rekomendera mest är Delirious, en stand-up komedi show med Eddie Murphy. Det är nog det bästa jag sett någonsin. Ja jag skulle kunna hålla på och babbla hur länge som helst om filmer, (de e nog min största hobby näst efter brudar) men nu ska jag nog snart pallra mig in i duschen. Men jag lovar att jag återkommer till denna tråd och skriver mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Pulp Fiction är en film man inte får glömma! Den måste man se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Ja den är kul. Är det den filmen som handlar om en tjej? :blink: om inte så har jag inte sett den! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Ja den är kul. Är det den filmen som handlar om en tjej? :blink: om inte så har jag inte sett den! :kung: Tror du menar en annan isåfall... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Det finns tjejer i den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Det finns tjejer i den :D Du har ju inte ens sätt den filmen ju <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 1.Sagan om ringen filmerna 2.Harry Potter filmerna 3.Star Wars filmerna 4. Van helsing 5.Dawn of deads 6.The ring fimlerna(1:an och 2:an) 7.Spirited away 8. Scream filmerna 9.Hajen filmerna 10. Frankenfish Som ni kanske märker gilar jag skräckisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Whitout a Paddle den e skitrolig måste ses Napoleon Dynamite e rätt så bra också Å Shawn of The Dead säger min kompis e skitbra MEn inte att glömma en av mina favvo filmer FORREST GUMP riktigt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Whitout a Paddle den e skitrolig måste ses Napoleon Dynamite e rätt så bra också Å Shawn of The Dead säger min kompis e skitbra MEn inte att glömma en av mina favvo filmer FORREST GUMP riktigt bra film Håller med när det gäller forrest gump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Jag gillar också det våras för... filmerna Som ni kanske ser jag gillar komedier väldigt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.